DJ’s zoeken slechtste radiocommercial

22-11-2007 (10:51) - Media

Luisteraars van het BNN-programma 'De Coen en Sander Show' op 3FM zijn het al heel lang zat; de vervelende schreeuwerige commercials op de radio. Hun irritatiegrens is bereikt en daarom gaan DJ’s Coen Swijnenberg en Sander Lantinga op zoek naar de slechtste en meest irritante radiocommercial van het afgelopen jaar. Samen met hun luisteraars hebben zij een nieuwe prijs in het leven geroepen: Het Houten Reclameblok. Tot en met donderdag 29 november kunnen luisteraars stemmen via http://www.coenensandershow.nl. Volgens de DJ’s zijn Centraal Beheer Achmea (de DJ), LOI (‘Merel en Wouter’), Interpolis (Glashelderrr), Profiel (De fietsspecialist) en Carglass (Sterretje in voorruit) grote kanshebbers. Coen en Sander willen adverteerders en reclamebureaus er toe aan te zetten om de kwaliteit van de commercials te verbeteren. Donderdag 29 november is de bekendmaking in De Coen en Sander Show en zal Het Houten Reclameblok overhandigd worden aan de makers van de meest vervelende radiospot van het afgelopen jaar.

Bureaus

Marketing

Economisch