FONK magazine 314: de Nederlandse Leeuw claimt zijn plek

23-06-2021 (10:30) - Media

2019 was -tot op heden- het laatste jaar dat het Cannes Reclamefestival een live event was waar gedurende een week campagnes van over de hele wereld werden bekeken en gejureerd en waar een keur van sprekers het podium betrad. En natuurlijk waren er de fameuze feesten.  En toen…. was het 2021. FONK vroeg voor editie #314 Nederlandse creatieven en strategen hun visie en hun tips te delen met het aanstormend talent van nu. 
 
In plaats van de Côte d’Azur zitten we ook dit jaar een week lang aan YouTube gekluisterd en volgen we wereldwijd live de verhalen die er anno nu toe doen. Het is niet anders, maar stiekem hadden we toch gehoopt op wat meer spektakel. Enfin, dat komt allemaal vast wel weer in ’22.
 
Belangrijker is het werk dat 2020 en 2021 hebben opgeleverd. Wat was het werk dat er nationaal en internationaal in Coronatijd het meest toe heeft gedaan? Onze conclusie: afgezien van veel gave creatieve output, ontbreekt het in Nederland ook bepaald niet aan visie of aan lef die vernieuwing mogelijk maakt. Kortom: de Nederlandse Leeuw claimt wat ons betreft terecht zijn plek in het internationale speelveld.
 
Omdat niet alleen de mening van de redactie telt, vroegen we voor FONK #314 Nederlandse creatieven en strategen hun visie te delen. En minstens even belangrijk: wat zijn hun tips voor het aanstormend creatief talent van nu?
 

En ook...

Natuurlijk is er in FONK #314 meer dan Cannes alleen te vinden! In deze uitgave onder meer: de Challenger Story van House of Formulas, Powervrouw Gervaise Coebergh; onze Cover van de Maand en FONK over de schoonheid van verval.
 

FONK lees je nu met 25% korting!

Wil je FONK magazine lezen maar heb je geen abonnement? Maak nu gebruik van ons zomeraanbod en profiteer van 25% korting! Klik hier als je gaat voor een printabonnement (nu €128,25) en klik hier als je kiest voor een digitaal abonnement (nu maar €61,88 per jaar).
 

Bureaus

Marketing

Economisch