FONK magazine 400 (!) live met What's going on in retail?
Retail is één van de meest onrustige en daardoor ook een van de meest lenige sectoren in marcom. Waar winkelketens omvallen, zo snel winnen nieuwe, energieke nieuwe formules online en offline terrein. In deze 400ste (!) editie gaan we onder meer in op de actualiteit in retail, lopen we vooruit op retailtrends van 2025 en delen we best practices.
Dit is wat we in Fonk magazine 400 voor je in petto hebben
Nils Adriaans schetst de persoonlijke groeistrategie van Herbert van Hoogdalem
Meet the Jurors: maak kennis met de Coolest Dutch Brands Jury van het seizoen 2024/2025.
ByBorre is de oktober nominatie bij Coolest Dutch Brands: ‘Nu kunnen we onze coolness delen met iedereen in de textielwereld’
Op onze creatiepagina's het splinternieuwe museum Dutch Graffiti Library
In het retail dossier
Specialisten n delen hun visie: Monique Bergers’ (N=5), Vanessa Hofland-Noordervliet (.monks), Karina Buitenhuis (DDB Retail), Hugo Mol (Fightclub), Charles Borremans (iO Campus Amsterdam), Albert Top (Crossmarks), Linda de Graaff (The Family Amsterdam) en Ernst-Jan Smits (JUMP! Retail)
Case: zo haalt werkgever Kruidvat Gen Z naar binnen
Hoe IKEA Lowlands in slaap suste
FONK magazine 400 nu beschikbaar in onze webshop!
Wil je FONK magazine 400 lezen, maar heb je geen abonnement? geen nood, je kunt 'm zo bestellen in onze webshop! Tip: wil je een print exemplaar ontvangen? Wees er dan snel bij, want we zijn meestal zo uitverkocht!