FONK magazine 401 Live! B2B in marcom een ondergeschoven kindje? No more!

FONK magazine 401 Live! B2B in marcom een ondergeschoven kindje? No more!

23-10-2024 (10:30) - Media

Nu de redactie van FONK magazine volop bezig is met de FONK150 Best Agencies 2024 (houd 6 november in de gaten!), is het voor ons zonneklaar dat business to business in de lift zit. Het is natuurlijk niet voor niets dat het aantal bureaus dat zich in business to business specialiseert, snel groeit. In FONK magazine 401 laten we specialisten aan het woord over kansen en bedregingen, trends en (veel) meer. 

De dienstverlening in B2B is complex en gevarieerd, waardoor bureaus zich met tal van subspecialisaties kunnen profileren. Zo speelt tech (UX) een belangrijke rol naast advertising en tegelijkertijd melden bijvoorbeeld IT, Tech en SaaS organisaties zich weer met andere, zeer specifieke vragen bij hun bureau.

"In B2B gaan we steeds meer van Outbound en Lead Generation naar Account-Based Marketing en Demand Generation" - Milan van Bruggen (Leadgeneration)

FONK sprak speciaal voor deze editie met diverse B2B bureaus over hun specialisatie,  focus en actuele trends. Hubspot’s Julia Pilkes deelt haar gedachten over de impact van AI naar aanleiding van INBOUND en (de terugkeer van) de menselijke touch. Wat dat laatste betreft is Kaaps Film met hun storytelling films die mens en merk verbinden, spot on.

Wil je FONK magazine 401 lezen, maar heb je geen abonnement? Koop deze editie los in onze webshop! Wil je de gedrukte editie? Wees er dan snel bij want meestal is die snel uitverkocht!

Credit: still Kaaps Film voor Defensie


Bureaus

Marketing

Economisch