
FONK magazine 426 live: werk aan de winkel!
In 2025 staan de ontwikkelingen op het gebied van retail wederom bepaald niet stil. De snelle ontwikkeling van retail media voor nieuwe interactie momenten met de consument op de winkelvloer, is daar een goed voorbeeld van. Het schept kansen die een beetje retailorganisatie niet zal laten liggen. Partijen als HEMA, Plus, Intergamma en Shell waren er dit jaar al snel bij. Maar het retaildossier in FONK 426 brengt meer in kaart.
Nieuwe activaties en verdienmodellen hoef je momenteel niet meer met een lantaarntje te zoeken. Zo scoort Albert Heijn dik met hun nieuwste spaaractie, heeft Rituals de branded experience naar nieuwe hoogtes getild, wordt Mojo de ultieme merkbewaker en: hoe ziet de stille verkoper van het retail ecosysteem er eigenlijk uit? Plus: Janina van der Drift, Kalverliefde en voormalig Unilever-vrouw, deelt haar visie op sterke merken.
Het klinkt allemaal bijna te goed om waar te zijn en misschien is het dat ook wel, als je in je achterhoofd houdt dat bijna 9 op de 10 merken moeite hebben om klanten aan zich te binden (Maarten van Bogaert, FONK magazine 426, pagina 38). Conclusie? Werk aan de winkel!
Ook in FONK magazine 426
Een nieuwe aflevering van Coolest Dutch Brands met Diergaarde Blijdorp.
De Coolest Dutch Brands Jury 2025/2026 presenteert zich.
Female Agency Leader Irene Harte: 'Het is nog steeds een hartstikke leuk vak.'
Waarom Snapchat tegenwoordig zoveel meer is dan hondenoren en regenbogen.
En: mis ook onze front pages en bucketlist niet voor de inspiratie die we allemaal zo goed kunnen gebruiken.
Bestel FONK magazine 426 nu in de webshop!
Het retaildossier vind je in FONK magazine 426 en die editie kun je nu als los exemplaar bestellen in onze webshop. Ga voor print of kies digitaal! Abonnees vinden FONK magazine 426 vandaag in hun digitale brievenbus, of openen hem vast hier. De print-uitgave ligt vrijdag in de brievenbus!