FONK magazine x Tech x Creatie. De nieuwe editie is nu live!

FONK magazine x Tech x Creatie. De nieuwe editie is nu live!

12-02-2025 (10:30) - Media

Toegegeven: af en toe zijn we wel een beetje ‘tech-moe’. Toch hebben we ervoor gekozen om aan het begin van het jaar een dossier te maken over tech & creatie. Want: de twee hebben zich jarenlang tot elkaar verhouden als water en vuur, maar de verdeling van de krachten komt sinds enige tijd steeds meer in balans. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je in FONK magazine 408.

In FONK magazine 408

Zit het silodenken ons in de weg? 
Jouke Vuurmans (CCO Monks) ontrafelt de status quo
Cees Dingler (Capitola): ‘Kansloos zonder kennis van tech’ 
‘AI verdwijnt niet meer’, weet Rick Sloof (Diva Agency)
Joeri Bakker (Dentsu Creative Amsterdam): ‘De nieuwsgierigheid is groot’ 
Kiki Maaskant (ACT.Agency): ‘AI brengt ideeën verder'
 ‘Samenwerking tussen mens en technologie is key': Chrissie Cremers (Aigency Amsterdam).

En ook

De persoonlijke groeistrategie van Trix van der Vleuten (The Social Hub): ’be kind, be great’
Female Agency Leader Fanny Morriën (Henry Handsome) ‘Er wordt best veel digitaal vinex werk gemaakt’
Iconic Studios x Vertigo 6: latrelatie met hoogvliegers potentie 
Coolest Dutch Brands (2): Tenue de Soleil. Iedereen veilig genieten van de zon.

FONK magzine 408 nu in de losse verkoop

Wil je FONK magazine 408 lezen, maar heb je geen abonnement? Koop 'm dan nu los in onze webshop. Kies voor print of voor onze (serieus gave!) digitale uitgave.

 


Bureaus

Marketing

Economisch