Harper's Bazaar Business Club lanceert online platform met app tijdens Internationale Vrouwendag

Harper's Bazaar Business Club lanceert online platform met app tijdens Internationale Vrouwendag

29-02-2024 (12:42) - Media

Op vrijdag 8 maart, Internationale Vrouwendag, lanceert Harper's Bazaar Business Club een exclusief community platform met mobiele app. De inmiddels 500 members bestaan uit uiteenlopende professionals van alle leeftijden in een verscheidenheid aan achtergronden. Om dit succes uit te bouwen en om de wensen van haar members te honoreren, besloot Harper's Bazaar Business Club tot het lanceren van een eigen digitaal platform én app waardoor members 24 uur per dag met elkaar in contact staan, hun kennis kunnen uitbreiden en zich kunnen opgeven voor de borrels, Talks en digitale expertsessies van de Business Club.

Op deze besloten plek kunnen members, ondersteund door een community manager, elkaar volgen, zichzelf presenteren aan andere vrouwen en contacten leggen - een-op-een of in groepsverband. Ook is dit platform de plek waar je de agenda vindt van komende events (borrels en Talks), waar je je rechtstreeks kunt aanmelden en waar je de aanmeldingen van anderen kunt zien. Daarnaast biedt het platform Bazaar A la Carte, waar members aanvullende, door Harper's Bazaar gecureerde services kunnen afnemen. Van een fotoshoot tot een coachingsprogramma en stylingadvies.

Editor-in-Chief Miluska van 't Lam: 'Het internationale mediamerk Harper's Bazaar was het allereerste vrouwenmagazine ter wereld. In Nederland vervulden wij deze pioniersrol met de oprichting van onze Harper's Bazaar Business Club. Dat we hierbij nu een (online)community platform én een mobiele app lanceren, vergroot de kansen voor professionele vrouwen om met like-minded vrouwen in contact te komen. En dat niet alleen! Als member kunnen zij ook de speciaal voor hen gecureerde én ontwikkelde content raadplegen, events bezoeken en kennisnemen van nieuwe inzichten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en stijl. Ik kan niet wachten tot andere internationale Bazaar-redacties ons voorbeeld volgen, zodat we in de toekomst onze members ook internationaal kunnen verbinden. Groot-Brittannië is het eerste land dat interesse toont.'

Drie verschillende memberships

Harper's Bazaar Business Club introduceert op Internationale Vrouwendag drie op maat gemaakte membershipsvormen met een bijpassend aanbod en fee. Dit zijn ze:

PRO: € 498,- per jaar
Toegang tot de online community
2x per jaar een netwerkborrel
Toegang tot exclusieve content
Een jaarabonnement op Harper's Bazaar Magazine

 STAR: € 998,- per jaar
Alles als een PRO
Een digitale coachingsessie met expert
2x per jaar een Talk
Toegang tot exclusieve events

ICON: € 1.998,- per jaar
Alles als een PRO en STAR
Een online interview met desbetreffend ICON member over haar bedrijf
Toegang tot het exclusieve ICONS dinner 


Bureaus

Marketing

Economisch