Omzetstijging BrandDeli Q1: 45%
08-04-2015 (07:53) - Media
BrandDeli is 2015 goed van start gegaan en realiseert in het eerste kwartaal een omzetstijging van maar liefst 45 procent. Een prestatie waarmee het mediabedrijf haar marktaandeel in het eerste kwartaal wederom heeft vergroot. Naast STER, RTL en SBS is BrandDeli nu een vierde grote speler.
Allard Ruyl (foto), CEO BrandDeli, over deze groei die niet marktbreed is, maar komt door verschuivingen van de advertentiebudgetten: ‘Ik ben enorm trots op dit resultaat. Na een opstartjaar zijn we nu fullspeed aan de gang. Het is een grote prestatie om in de huidige TV-markt zo’n mooi groeipercentage te realiseren. De markt ziet wat de waarde is van onze propositie en het bereik dat we brengen. Deze cijfers bewijzen dat. Niet alleen de spot omzet is enorm gegroeid, ook de Brand Partnerships omzet zit bij ons flink in de lift. Met een stijgend zenderaandeel van ons portfolio en een gemotiveerd topteam zijn wij klaar voor de toekomst.’