PUPMAG. voor avant-gardisten
10-10-2013 (08:15) - Media
Gelukkig verschijnen er zo soms ook nog nieuwe magazines in deze barre tijd voor bladenmakers. Zo is er vanaf volgende maand een nieuw cultureel tijdschrift dat jonge avant-gardisten een platform geeft, en waar commercie en creativiteit op een multidisciplinaire manier tot uiting worden gebracht.
PUPMAG. brengt de verschillende werelden van nieuwe talenten en de gevestigde orde samen, allen gekozen om hun drijfveren in de wereld van kunst, film, fotografie, food en/of mode.
Het magazine belicht de vertaling van creativiteit en commercie door middel van de introductie van de ARTvertisement. Creatief talent wordt aan een commercieel merk gekoppeld en maakt, speciaal ter publicatie in het magazine, een 'kunstwerk' op maat. Zo krijgen merken als Björn Borg, SuperTrash, Vans, Olympus, ING New Dutch Photography Award en Museumkaart een hele nieuwe uitstraling.
PUPMAG. (€ 7,95) is vanaf 12 november verkrijgbaar bij de verschillende boekhandels en de verschillende galeries en concept stores als Walls, Hutspot, Anna + Nina, SLA en Ganbaroo PR. Ook is het magazine online te bestellen en wordt het thuis op de mat bezorgd.