Smin gaat awards verdelen

27-11-2007 (10:18) - Media

Om de groei van Customer Media een extra stimulans te geven richt Smin, vereniging relatiemedia, de Customer Media Awards op. Dé vakprijs voor de beste Customer Media initiatieven in Nederland. De Customer Media Awards worden jaarlijks uitgereikt aan Customer Media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden. Ook worden speciale Awards uitgereikt aan personen die een bijzondere vakprestatie hebben geleverd. Deelnemers moeten de creativiteit aantonen en de effectiviteit van de ingezonden case aannemelijk maken. De eerste uitreiking vindt plaats in oktober 2008. Wim Tjaberinga (Smin voorzitter): ‘De jaarprijzen zijn een kwalitatieve stimulans voor de verdere ontwikkeling van ons vakgebied. De Customer Media Award inspireert jonge mensen, daagt deze uit om zich met de besten te meten en wijst opdrachtgevers op de vele mogelijkheden. Ik ben blij dat we met Smin deze jaarprijzen op de kaart zetten en ben nu al erg benieuwd naar al die mooie cases die ingezonden gaan worden.’

Bureaus

Marketing

Economisch