Ster gaat media adviseren met nieuwe tool

17-10-2013 (08:24) - Media

Ster lanceert de ‘SterSelector’ op haar website. Het gaat om een tool waarmee adverteerders en mediabureaus direct een advies krijgen hoe zij hun doelstellingen het beste kunnen bereiken.
 
In de SterSelector kunnen adverteerders en mediabureaus aangeven voor welke branche, welke doelstelling en welke doelgroep zij graag een media-advies willen hebben. Zij maken deze drie keuzes in een visueel aantrekkelijke tool. 
 
Het media-advies dat hier direct uitrolt, laat zien welke mediumtypen en welke zenders of websites van de publieke omroep het beste ingezet kunnen worden voor de drie keuzes die gemaakt zijn. Het advies bestaat vervolgens ook uit drie delen: ‘what to do’ voor de gekozen doelstelling, in de gekozen branche en voor de gekozen doelgroep. 
 

De SterSelector is een innovatief hulpmiddel om snel overzicht te krijgen van de mogelijkheden om diverse doelstellingen te bereiken. De tool is zowel interessant voor bestaande klanten van Ster als voor startende ondernemers. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch