Telegraaf organiseert energie-aanbesteding

08-10-2013 (00:00) - Media

Telegraaf Collectief organiseert naar eigen zeggen de grootste collectieve aanbesteding ‘Energie van Nederland’. Het collectief is een gratis inkoopplatform waarmee men, samen met andere deelnemers, collectief kan inkopen. 
 
Het collectief maakt zich sterk om voor de deelnemers de beste prijs, kwaliteit en dienstverlening te krijgen. Het is er op gericht om zoveel mogelijk voordeel te behalen voor alle mensen die in het collectief participeren; hoe meer deelnemers, hoe groter het voordeel.
 

Sander Numan, Channelmanager De Telegraaf: ‘De Telegraaf heeft met haar sterke merken en media een grote groep loyale leden en gebruikers. Met Telegraaf Collectief verbinden we deze groep om samen in te kopen en collectief voordeel te behalen. We starten met energie en zullen de komende periode ook andere producten gezamenlijk aanbieden. Een 100% transparante en onafhankelijke werkwijze staat hierbij altijd bovenaan.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch