AdLINK versterkt team Internet Media

05-06-2008 (10:56) - Mensen

AdLINK Group, het onafhankelijke marketingnetwerk voor digitale marketingoplossingen, versterkt bedrijfsonderdeel AdLINK Internet Media met drie nieuwe medewerkers. De digitale marketingspecialist benoemde Sonja Silva (31) tot Senior Account Manager en Marlijn van Iersel (26) tot Sales Executive. Ulke Verkerk (31) gaat als freelancer aan de slag bij de salesafdeling.

AdLINK heeft Sonja Silva per mei 2008 aangenomen als Senior Account Manager. De afgelopen tien jaar werkte Silva onder meer bij de commerciële omroepen TMF en Yorin als presentatrice van diverse tv-programma´s. Daarnaast speelde ze als actrice in verschillende tv-series. In haar nieuwe functie richt Silva zich vooral op de AdLINK Select Sites. Hiertoe behoren onder andere de websites van TMF/MTV, Radio 538 en SBS6.

Marlijn van Iersel is bij AdLINK begonnen als Sales Executive. Hiervoor werkte ze als Medewerker Marketing Research bij SBS Broadcasting B.V. Van Iersel zal zich onder andere bezighouden met de ondersteuning van de sales-afdeling. Hierbij richt ze zich vooral op de  advertentieverkoop voor wat betreft presentaties en research.

Ulke Verkerk is bij AdLINK gestart als freelancer voor de tijdelijke ondersteuning van de sales-activiteiten. Voordat hij bij AdLINK aan de slag ging, was Verkerk werkzaam in verschillende functies bij onder andere DAG Media, Talpa Televisie en RTL Nederland. Verkerk focust zich met name op de exploitatie van Adlink's Select Titels van SBS Nederland, MTV Networks en Radio 538.

“Gezien de aanzienlijke groei van onze internetactiviteiten was personele uitbreiding noodzakelijk. Sterker nog, we hadden behoefte aan meerdere uiterst capabele medewerkers met ervaring in de mediawereld. Met Sonja Silva, Marlijn van Iersel en Ulke Verkerk hebben we een uitstekende slag geslagen”, zegt René Zeedijk Managing Director van AdLINK Group Nederland.” Met deze gedreven en getalenteerde nieuwe medewerkers kunnen we voorzien in de huidige vraag van onze klanten en ons aanbod optimaal houden. Bovendien biedt deze uitbreiding ons de personele capaciteit om verdere groei te stimuleren.”