MissPublicity start 2025 met drie nieuwe experts

MissPublicity start 2025 met drie nieuwe experts

07-02-2025 (11:37) - Mensen

Het van oorsprong Rotterdamse marketing- en pr-bureau MissPublicity heeft zijn team uitgebreid met drie nieuwe medewerkers. Haris Faiz, Sophie van Heeswijk en Berber Schmidt brengen ieder unieke expertise en netwerk mee en zijn alle drie in de afgelopen maanden in dienst getreden.

v.l.n.r. Berber Schmidt, Haris Faiz, Sophie van Heeswijk

Haris Faiz verdiende zijn sporen in het Rotterdamse nachtleven, waar hij in diverse professionele rollen een breed en divers netwerk opbouwde. Bij MissPublicity wordt hij als allround creative en content maker verantwoordelijk voor o.a. social storytelling, pr consultancy, content creatie en event management.

Sophie van Heeswijk brengt ruime ervaring aan zowel klant- als bureauzijde mee, dankzij een succesvolle PR-carrière in hospitality, brands, lifestyle en de culturele sector. Zij wordt in haar nieuwe rol o.a. verantwoordelijk voor een aantal accounts, zoals Minor (bekend van alle NH Hotels), Q-Hospitality, Magnicity (bekend van o.a. Celest en de Euromast) en RAI Amsterdam, met merken als de Huishoudbeurs en de Negenmaandenbeurs.

Berber Schmidt heeft een achtergrond in marketing en hospitality. Met tevens ervaring als maître en sommelier in de topgastronomie weet ze als geen ander hoe je de doelgroep bereikt. Bij MissPublicity zet ze haar kennis in voor klanten als Landal en Diergaarde Blijdorp. Haar passie voor wijn en brede netwerk binnen de hospitalitysector komen goed van pas bij haar inzet voor de Stichting “Wijnvrouw van het Jaar”, waarvan MissPublicity-eigenaresse Clarissa Slingerland medeoprichter en eigenaar is.