Paul van der Veer aan de slag bij IR-Insights

01-08-2023 (09:40) - Mensen

IR-Insights is erg blij Paul van der Veer te verwelkomen in het team. Paul heeft een lang en breed track record in media, advertising & insights. Hij werkte in mediaplanning, -strategie en -onderzoek bij wereldwijde mediabureaus als Universal Media (onderdeel van IPG) en SVB media voor klanten als Unilever, H&M en Toyota/Lexus. 

Enkele jaren geleden startte Paul zijn onafhankelijke mediaadviesbureau voor het optimaliseren en evalueren van mediastrategie, planning & executie. Zijn advies werd ondersteund door het toepassen van (neuro-)wetenschappelijke oplossingen: Advertentietesten via gezichtsherkenning en media- en campagne optimalisatie via BMO. Bij IR-Insights zal Paul optreden als consultant en nauw samenwerken met dr. Naomi Muñoz Vilches, hoofdonderzoeker, bij een breed scala aan inzichtenprojecten.

knowhow en ervaring

Ben van der Werf, hoofdadviseur IR-Insights: 'Met zowel een lange carrière in media, reclame als onderzoek is het geweldig dat we eindelijk de kans krijgen om samen te werken aan opwindende inzichtenprojecten, waarbij we een enorme hoeveelheid knowhow en ervaring meebrengen om ons te ondersteunen klanten op de best mogelijke inzichten voor grondige zakelijke besluitvorming.'
Paul van der Veer: 'Ik kijk er naar uit om nauw samen te werken met Ben en Naomi. De rol van onderzoek in merkcommunicatie speelt een steeds belangrijkere rol bij het optimaliseren van de communicatieplanning. Het gaat om het begrijpen van gegevens en weten hoe deze te interpreteren. Samen met Ben en Naomi wil ik mijn kennis en ervaring zeker inzetten om merken te helpen een brug te slaan tussen research, data en marketing en zo de grip op communicatie voor iedere klant te vergroten.'