
Tim Wolfs nieuwe Chief Growth Officer Springbok
Springbok Group benoemt Tim Wolfs als nieuwe Chief Growth Officer (CGO). In zijn nieuwe rol zal Tim meer richting geven aan de internationale ambities van het onafhankelijke bureau op het snijvlak van marketing en technologie.
Sammy Colson, CEO van Springbok Group: "Met de komst van Tim benadrukken we onze ambitie richting verdere groei. Tim is een ervaren rot in het vak als marketeer met een diepgewortelde passie voor technologie. We zijn trots dat we als onafhankelijke speler talenten als Tim kunnen aantrekken om samen onze verdere internationale ambities waar te maken."
Tim Wolfs brengt een schat aan ervaring mee van zijn tijd bij oa Empathy Lab by Epam (het vroegere Emakina), waar hij als Managing Director de strategie en de commerciële leiding had gedurende de integratie met EPAM die tenslotte uitmondde in de rebranding tot EmpathyLab. De drang om opnieuw in een ondernemende, onafhankelijke omgeving te werken bracht hem naar Springbok.
"Ik kijk er enorm naar uit om mijn ervaring in te zetten bij dit team. Springbok ademt ondernemerszin, internationale ambitie en een gezonde dosis nuchterheid, dat past perfect bij mij," aldus Tim.
Strategische stap
De aanstelling van Wolfs is een volgende stap in Springboks missie om uit te groeien tot de top-of-mind referentie in het verenigen van creatieve en digitale marketing, met behoud van haar onafhankelijkheid en ondernemersmentaliteit. De Group wil hiermee nog meer inzetten op internationale expansie en haar unieke propositie verder versterken: marketing die zowel impact maakt als meetbaar resultaat oplevert.
Het voltallige management team van Springbok Group is nu Sammy Colon (CEO), Valérie Herbert (CFO), Jean Durand (COO), Peter Van Wijnaerde (Chief Marketing Officer), Antoine Houtsma (Chief Creative Officer) en nu ook Tim Wolfs (CGO).