NIMA Young Professionals breidt bestuur uit
Het bestuur van NIMA Young Professionals breidt uit met drie nieuwe bestuursleden. Bram van de Ven, Roos Lindhout, en Nick Koppen zijn de nieuwe bestuursleden. Hun specifieke vaardigheden en ervaringen ondersteunen de community.
NIMA Young Professionals is een community van het Nederlands Instituut Marketing. Jaarlijks organiseren ze verschillende evenementen voor marketeers tussen de 25-35 jaar bij organisaties zoals Rituals, Tony’s Chocolonely en Ajax. Deze evenementen variëren van een kijkje in de keuken bij grote merken tot aan leerzame meet-ups en persoonlijke ontwikkeling events.
Naast de drie nieuwe leden bestaat het bestuur uit andere marketeers Stef de Reeder (ABN AMRO), Margo van Gils (Vandebron), Emily van Waardenburg (Praxis), Michelle Volbeda (VodafoneZiggo) en voorzitter Maud Olieslagers (Pearle): “Met de komst van Bram, Roos en Nick voegen we opnieuw talent toe aan ons bestuur. Met deze uitbreiding hebben we meer ruimte om de marketeer van de toekomst te verbinden, te inspireren en te ondersteunen tijdens hun carrière.”
Ervaring
Bram is oprichter van arfected en werkt met de grootste bureau’s en merken wereldwijd, waarvoor ze interactieve 3D websites, augmented reality experiences en virtuele winkels ontwikkelen. Roos heeft werkervaring met marketing en communicatie voor merken als Nike, Rijksmuseum en TikTok. Op dit moment werkt ze als interim-campagnemanager voor De Correspondent en als communicatie freelancer voor Stichting De Vrolijkheid. Nick is Social Lead bij DRIIVN en zusterbedrijf Flik Flak, waar hij verantwoordelijk is voor het creatieve team en leidend in de strategie voor klanten.