Digital hero bundelt alle essentieële lessen uit het digitale vakgebied

24-05-2023 (11:51) - Publicaties

Op 31 mei wordt het boek Digital Hero gelanceerd, het boek dat alle essentiële lessen uit het digitale vakgebied  bundelt in één praktisch handboek.

De digitale industrie heeft in de afgelopen 20 jaar een enorme impact op ons dagelijkse leven en de economie gehad. Elke dag besteden we gemiddeld 2 uur aan social media, sinds kort zijn er meer webshops dan reguliere winkels, er wordt jaarlijks 3,5 miljard uitgegeven aan digitale reclame en de 4 waardevolste merken ter wereld zijn digitale bedrijven.

De honderdduizenden professionals die in Nederland en België in de digitale industrie werken en deze ontwikkelingen mogelijk maken, zijn actief in verschillende disciplines ? van strategie, data analytics, development en visual design tot digital advertising, contentmarketing en conversieoptimalisatie. Zij maken de websites, webshops, apps, games en digitale advertenties die we elke dag zien en gebruiken.

Voor deze professionals is het belangrijk om het gehele traject te overzien, maar tot dusverre moesten ze zelf de benodigde kennis uit talloze bronnen vergaren en in de juiste context plaatsen. Dankzij het boek Digital Hero zijn de 30 belangrijkste onderwerpen uit het digitale vakgebied nu op één plek verzameld!

Inspirerende cases

Meer dan 40 experts, agencies en bekende merken hebben bijgedragen aan het boek. Het boek bevat inspirerende praktijkcases van merken als Red Bull, VanMoof, Miro, The Social Hub, Buienradar, Verve en Accenture Song. Hiermee is het een praktisch en compleet handboek voor specialisten, managers en studenten.

Digital Hero
Auteur: Vincent Gill 
Nederlands 
Paperback
ISBN: 9789492790439
256 pagina's
Prijs €39,95
Onder meer te koop bij bol.com en op de website digitalhero.cc