Worlds of Wonder voor echte ervaringen

30-10-2018 (14:25) - Publicaties

Moderne organisaties zoeken naar manieren om hun klanten echt te betrekken. Consumenten worden een publiek, op zoek naar ware en oprechte ervaringen. Het boek Worlds of Wonder van Erik Bär en Stan Boshouwers wil antwoorden bieden voor iedereen die dit wil realiseren.


Het boek is bedoeld voor iedereen die zijn merk, kunst, geschiedenis of ideeën over de toekomst wil laten zien. Worlds of Wonder is het eerste boek dat verschijnt over XD, en is daardoor van waarde voor studenten, professionals, hun leidinggevenden en klanten die actief zijn in Experience Design. 

 

voorbeelden

Dit boek bevat veel voorbeelden van Experience Design, met de bedoeling een idee te geven van wat werkt en waarom, van de psychologische grondslagen van het consumentengedrag tot praktische tips voor het bouwen van ervaringsvolle werelden voor publiek. Dankzij de voorbeelden uit de werkhistorie van Tinker imagineers, krijgt de lezer meer dan een gevoel voor deze manier van werken.