Nieuw platform Mundi brengt verantwoorde merken en consumenten samen
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat circa 75% van de Nederlanders vindt dat we duurzamer moeten leven. Prijs en het gebrek aan overzicht en informatie houden een grote groep mensen tegen om ook daadwerkelijk duurzamere keuzes te maken. Daarom brengt het nieuwe platform Mundi sociale en duurzame merken samen op één centrale plek. Als consument vind je hier producten in verschillende categorieën, geproduceerd met oog voor mens en milieu.
Mundi biedt niet alleen een overzicht van duurzame merken, maar verbindt de webshops van deze merken met elkaar. Het bedrijf verkoopt zelf geen producten, maar faciliteert de aangesloten merken om elkaars klanten naar elkaar door te verwijzen. Dit bevordert hun groei en vergroot hun gezamenlijke impact. Momenteel bevat het potentiële bereik van deze klantenpool 250.000 huishoudens.
Nieuw tijdperk van bewust consumeren
"Bij Marie-Stella-Maris creëren we mooie en hoogwaardige producten terwijl we een positieve impact maken op de wereld door consequent bij te dragen aan schoon drinkwaterprojecten, zegt Benjamin Cariou e-commerce director Marie-Stella-Maris. Samenwerken met Mundi helpt ons deze missie te versnellen, samen met gelijkgestemde merken.
Pieter de Monchy, mede-oprichter Mundi: ''Onze focus is nu om meer merken aan te sluiten bij ons netwerk, zodat we een zo’n breed mogelijk aanbod kunnen bieden aan de consument. Zo maken merken meer impact door gebruik te maken van elkaars klantenbase.''