Hyperlocal-technologie Adcombi nu voor selfservice beschikbaar
16-09-2021 (12:34) - Tech
MarTech-platform Adcombi maakt vandaag bekend dat hun gepatenteerde technologie voor hyperlokaal adverteren nu ook internationaal als selfservice-oplossing beschikbaar wordt gesteld. Voor zover bekend is de MarTech-oplossing het enige product in de wereld dat adverteerders en bureaus in staat stelt om zelfstandig in één keer honderden lokaal aangepaste advertentiecampagnes te maken en deze programmatic uit te serveren. Merken en retailers zoals Coca-Cola, Heineken, Jumbo, Opel en Volksbanken Raiffeisenbanken maken al gebruik van de SaaS-technologie.
Adcombi is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een toonaangevend marketingtechnologiebedrijf met kantoren in Amsterdam en München die samen verantwoordelijk zijn voor het hosten van meer dan 1,5 miljard hyperlokale campagnes per maand. Naast verdere uitbreiding in Europa en een mogelijke expansie naar Zuidoost-Azië wil het bedrijf nog sneller groeien door de Adcombi Hyperlocal-technologie ook via meerdere DSP’s beschikbaar stellen.
Heineken kiest voor relevantie
Heineken is een van de adverteerders die de hyperlocal-technologie inmiddels intern heeft geïntegreerd. Victoria van de Koppel, Digital Marketing Specialist Heineken: "Door het integreren van de Adcombi-technologie zijn we eindelijk in staat om de hyperlokale campagnes van al onze merken zelf heel eenvoudig in te zetten. Met name het live aanpassen en sturen op assets heeft ervoor gezorgd dat we nu veel gerichter onze lokale doelgroepen kunnen bereiken en activeren."
Nieuwe uitstraling
De transformatie voelt voor het bedrijf van Reinders als een nieuw hoofdstuk, en daar horen volgens Auke Boersma, CEO Adcombi, ook een nieuwe uitstraling en een nieuwe website bij. Het design en de functionaliteiten van de website, die vandaag live is gegaan, sluiten goed aan bij de internationale groei die het bedrijf doormaakt.