Real Madrid en HP kondigen samenwerking aan
Real Madrid Football Club heeft vandaag tijdens een gezamenlijke ondertekeningsceremonie in Ciudad Real Madrid een wereldwijde technologie-sponsorovereenkomst met HP Inc. aangekondigd. Daarnaast wordt HP de nieuwste technologiepartner van de club.
Als onderdeel van deze overeenkomst is HP het eerste merk in de 121-jarige geschiedenis van de club waarvan het logo op de mouw van het Real Madrid tenue komt te staan. De samenwerking is erop gericht om de digitale transformatie van de clubruimtes te versnellen en de fanervaring van Real Madrid te verbeteren in het nieuwe Santiago Bernabeu complex en daarbuiten, waaronder persoonlijke ervaringen, gaming en clubactiviteiten.
HP Chief Marketing and Corporate Affairs Officer Antonio Lucio: "We zijn vereerd om samen te werken met Real Madrid en zien veel spannende mogelijkheden om de kracht van HP's technologie en merk in te zetten om geweldige nieuwe ervaringen te creëren voor fans, terwijl we de gemeenschappen die we delen versterken."
Versterken van gemeenschappen
Beide merken delen ook een visie op het versterken van gemeenschappen en het bevorderen van waardigheid en inclusie door middel van sport en technologie. Door middel van hun nieuwe sponsoring zullen de twee bedrijven ook programma's creëren die maatschappelijke problemen aanpakken, waaronder het dichten van de digitale kloof.