Achmea start samenwerking met Mindshare

17-05-2016 (06:45) - Bureaus

Achmea start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, regie, planning en inkoop. Achmea heeft gekozen voor Mindshare ivanwege de sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights en de innovatie kracht van het mediabureau.
 
Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare goed aan bij de strategische media-aanpak van Achmea. Mindshare gaat werken voor onder meer de merken Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO.
 
Ursula Hulsmeijers, Communication Channel Manager Achmea: 'Het medialandschap is continu in beweging en de mogelijkheden om de consument te beraken ontwikkelen zich razendsnel. Samen met Mindshare gaan we onze mediacommunicatie verder vernieuwen. Consumer insights en journeys zijn daarbij het centrale vertrekpunt. Mindshare heeft ons overtuigd dat zij het beste bureau voor onze merken zijn door hun sterke strategische aanpak vanuit goede consumer insights gecombineerd met hun innovatie-kracht. Daarnaast sluit het operating framework van Mindshare perfect aan bij hoe wij onze media-approach voor ogen hebben.'
 
De samenwerking start officieel per 1 juli 2016.
 

Media

Marketing

Economisch