ACHTUNG! mcgarrybowen hengelt internationale Albelli account binnen

24-11-2016 (09:38) - Bureaus

Eerder dit jaar won ACHTUNG! Mcgarrybowen de strategische en creatieve pitch waardoor het de nieuwe internationale merkcampagne van Albelli mocht ontwikkelen. Het resultaat is nu zichtbaar in de vorm van het concept ‘Do something with your photo’s’. De campagne wordt gelanceerd op tv, radio en online.
 
Het idee van de campagne is vrij eenvoudig:  slechts 1 op de 100.000 digitale foto’s wordt omgezet in een geprint fotoproduct, terwijl deze omzetting bepaald niet ingewikkeld is. In een serie korte films is te zien hoe eenvoudig en vooral hoe leuk het is om een fotoproduct te maken en te geven.
 
In totaal zijn er vijf films, allen een mix tussen how-to en merkcommunicatie. Fotoproducten van Albelli worden als oplossing voor herkenbare situaties gepresenteerd: Hoe vertel je je vader dat je van ‘m houdt zonder dat het ongemakkelijk wordt, hoe verwijder je krijt van de muur en hoe vertel je de wereld dat jij de leukste baby hebt? In elke film speelt een ander product de hoofdrol, van wanddecoratie tot prints tot fotoboeken.
 

 


Media

Marketing

Economisch