ACHTUNG!mcgarrybowen wint pitch ANWB
20-06-2016 (17:14) - Bureaus
Na een strategische oriëntatie en een creatieve pitch brengt de ANWB haar communicatiebelangen vanaf 1 juli onder bij ACHTUNG!mcgarrybowen.
De ANWB heeft ACHTUNG!mcgarrybowen uit Amsterdam als communicatiebureau gekozen. Begin dit jaar startte de ANWB onder begeleiding van 3MO een oriëntatie- en selectietraject waaraan 6 bureaus deelnamen. ACHTUNG!mcgarrybowen wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de merk- en productcampagnes.
.png)
Boris Nihom, strategy partner bij ACHTUNG!mcgarrybowen: ‘We zijn ontzettend trots dat de ANWB ons hetvertrouwen heeft gegeven om met het ANWB-merk en de communicatie van de Wegenwacht tot ANWB Reizen aan de slag te gaan. Dit merk bestaat al ruim 130 jaar en is voor iedereen in Nederland de ideale reisgenoot. We willen die positie de komende jaren verder uitbouwen en ook de nieuwe generatie reizigers intensief bij de ANWB betrekken.’
In de loop van het jaar zullen de eerste uitingen van de nieuwe campagne zichtbaar zijn voor het grote publiek.