Amp.Amsterdam//The Sonic Branding Company achter sonic identity Audify
10-12-2021 (16:46) - Bureaus
Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company heeft de nieuwe sonic identity van Audify verzorgd. Audify was tot 1 december jongstleden bekend als Stichting Radio Advies Bureau (RAB). Bij de herpositionering en transformatie hoort ook een nieuwe huisstijl en bijpassende audiovormgeving.
Met de herpositionering verbreedt de marketingorganisatie haar scope van radio naar audio. Door de groei van het aantal luisteruren en het aantal platforms waar luisteraars audio consumeren, ziet Audify kansen om het werkveld uit te breiden van radiocommercials naar audio advertising in de meest brede zin van het woord. Ook ziet Audify dat de reclame-industrie de potentie van audio nog niet volledig benut. Daar ziet het een rol voor zichzelf in, door meer en beter gebruik te maken van geluid in commerciële communicatie.
“Als je kiest voor ‘Hoe klinkt jouw merk?’ voor een positionering, dan kun je natuurlijk maar beter zelf een klinkende aanwezigheid hebben. Noblesse oblige. Zoals altijd mikken we hoog en werken we alleen met de besten in de business. Onze reis naar onze eigen audio-identiteit was echt inspirerend, met een resultaat dat precies zoals wij klinkt", aldus Liedewij Hentenaar, directeur Audify.