Anouk in ING-spot? Slecht idee!

25-02-2009 (09:57) - Bureaus

Het kon de ReclameWeek.nl-bezoekers maar niet bekoren: ‘Nobody’s Wife’ Anouk in een commercial van ING. We legden de mensen vijf stellingen voor. Ruim een derde ziet de geloofwaardigheid van de Haagse net zo verschrompelen als de omzet van de in zwaar weer verkerende Nederlandse bank. Bijna een kwart boeit de aanwezigheid van de rockchick niet zo, maar vraagt wel om het hopeloos irritante Postbankmeisje -  ontdaan van Jan Mulder - naar een andere wereld te brengen middels wat gewelddadige acties. Twintig procent ziet Anouk als uithangbord voor alle adverteerders.

Gelukkig waren er ook nog credits voor de blonde zangeres. Alles beter dan ex-journaliste Wouke van Scherrenburg in de spotjes rondom de oranje leeuw. Vijftien procent denkt dat Van Scherrenburg maar beter kan gaan koken. Slechts negen procent kan de ING-actie van Anouk wél waarderen en noemt de rol van ‘s lands meest succesvolle popartieste een slimme zet.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch