Arla Foods kiest Het PR Bureau voor al haar merken

23-03-2021 (16:26) - Bureaus

De zuivelcoöperatie Arla Foods heeft na een uitgebreid selectietraject gekozen voor HPB (Het PR Bureau) als partner voor de marketing en brand PR activiteiten in Nederland. Het creatieve bureau gaat de komende drie jaar met de merken van Arla Foods aan de slag op duurzaamheidsvraagstukken en merkcommunicatie.

Arla Foods wil zuivel maken zonder negatieve impact op het klimaat. Het bedrijf heeft de ambitie om in 2030 30% van haar uitstoot gereduceerd te hebben en in 2050 volledig netto klimaatneutraal te zijn. Voor de komende jaren wil Arla Foods met haar merken Apetina, Arla, Castello, Melkunie en Lurpak inzetten op zowel duurzaamheidsthema's als spraakmakende creatieve purpose campagnes.
 
Klimaatneutraal
Om nu al toe te werken naar deze duurzaamheidsmissie van Arla Foods trekt Arla samen met HPB op voor de lifestyle- en influencerbenadering rondom Arla Biologisch klimaatneutraal: de eerste klimaatneutrale biologische zuivel van Nederland. Hiervoor reduceert Arla Foods op verschillende onderdelen in de keten de uitstoot van broeikasgassen. Daarnaast compenseert de zuivelcoöperatie alle broeikasgassen van Arla biologisch klimaatneutraal van koe tot koelkast.
 

Media

Marketing

Economisch