Big Bang herpositioneert Nusantara Zorg met muziek

19-02-2016 (17:12) - Bureaus

Met de speciaal gecomponeerde brandsong ‘Bersama di Nusantara’ geeft BIG BANG vorm aan de herpositionering van de Stichting Nusantara Zorg, gebaseerd op de belofte ‘Het Beste uit twee Werelden’.

Met muziek als culturele bron en drager laat Nusantara horen, zien en voelen hoe de combinatie van westerse efficiency en professionaliteit met oosterse warmte en sensitiviteit resulteert in perfect passende cultuurspecifieke zorg voor ouderen met een Indische, Molukse of Surinaams-Javaanse achtergrond.

Het nieuw ontwikkelde muzikale domein dient tevens als startpunt voor de nieuwe huisstijl en een aantal interne en externe communicatiemiddelen, met de focus op de website met voorlichtingsvideo’s en uitingen in social media.

credits
concept: Ruby Lemm & Len Chandra
muziek : Dick Kok – Lab -3
website produktie : Daniel Karso
fotografie : Attlyn Vrolijk
client: Frans Broekhuizen

Beluister de (ook voor een SAN Accent ingezonden) case hier.


Media

Marketing

Economisch