BMW Nederland gaat samenwerken met aFrogleap

09-05-2016 (13:59) - Bureaus

BMW Nederland gaat samenwerken met mobile agency aFrogleap, onderdeel van Oxyma. BMW zet daarmee een belangrijke stap in de verdere invulling van haar omni-channel strategie. Aan het begin van dit jaar, heeft BMW een RFP met diverse mobile agencies uitgevoerd en aFrogleap kwam als beste partij uit de bus.
 

'We kiezen aFrogleap vanwege hun professionele aanpak, referentieprojecten en de binnen Oxyma al aanwezige kennis van de BMW campagnes en data processen', zegt  Bas van der Zijden, Manager Digital Services bij BMW Nederland.
 
Binnen Oxyma is aFrogleap de mobile experience expert die mobiele ervaringen bedenkt en bouwt. In de samenwerking met BMW gaat het vooral om de juiste combinatie van creatie, data analytics en marketing technologie. BMW heeft met aFrogleap een specialist aan zich verbonden die het mobiele kanaal niet los ziet van een geïntegreerde klantervaring over alle communicatiekanalen heen. Een mobiel vraagstuk dat door zowel BMW als aFrogleap vanuit de omni-channel klantbeleving wordt opgepakt. 
 
'We kijken ernaar uit om samen met BMW een mobiele ervaring te creëren, waarin zowel de gebruikerservaring als data driven context belangrijkste pijlers zijn. Hiermee kunnen we laten zien dat binnen omni-channel marketing, mobiel een belangrijk kanaal is', aldus Ben van der Veer, Commercial Director van aFrogleap.
 
Johan de Boer, Client Service Manager bij Oxyma: 'Gaaf om de relatie met BMW verder uit te bouwen en de bestaande kennis rondom data driven marketing ook in te zetten voor het mobiele kanaal.'

Media

Marketing

Economisch