BPD kiest voor Fitzroy

02-08-2016 (10:59) - Bureaus

Na een bureau-oriëntatie heeft BPD (Bouwfonds Property Development) gekozen voor bureau Fitzroy om te helpen met de internationale strategische en creatieve merkuitdagingen waar het bedrijf voor staat. Dit betekent dat Fitzroy de positionering onder de loep neemt waarna deze zal worden vertaald in een geïntegreerde campagne.  


BPD houdt zich bezig met een van de belangrijkste levensbehoeften: wonen. Met woningen, woonwijken en alle woonwensen die er leven in de landen waarin BPD als gebiedsontwikkelaar actief is: Nederland, Frankrijk en Duitsland. 

Ursula van Kooij, Hoofd Communicatie & Marketing bij BPD: 'Het is een dynamische tijd. Ook voor gebiedsontwikkelaars. En daar hebben we een bureau bij nodig dat niet alleen strategisch met ons meedenkt, maar dat ons ook kan meenemen in deze tijdsgeest. In Fitzroy vonden we de juiste partner.'

De campagne zal eind dit jaar worden uitgerold. 


Media

Marketing

Economisch