Brooks kiest All Response Media als Pan-Europees ‘Agency of Record’.

02-02-2022 (15:27) - Bureaus

Brooks heeft All Response Media aangesteld voor haar mediaplanning- en inkoopaccount na een pitch geleid door de AAR Group die in oktober 2021 begon. Bij de laatste ronde waren nog 3 andere bureaus betrokken. De omvang van de benoeming, die van kracht is vanaf 1 januari 2022, omvat alle digitale en offline media die het bureau zal verdelen over zijn kantoren in Londen en Amsterdam.
 
Bij de aankondiging van de aanstelling van All Response Media zegt Brooks Director of Marketing EMEA Jim Miles: "We zijn ervan overtuigd dat onze samenwerking met ARM een belangrijke factor zal zijn voor onze volgende groeifase bij Brooks en we kijken ernaar uit om samen te werken met hun getalenteerde team. Ze toonden een duidelijk begrip van onze business en ontwikkelden een gedurfde strategie die we de komende jaren met veel enthousiasme samen willen uitvoeren."
 
Colin Gillespie CSO All Response Media: "We zijn ongelooflijk enthousiast en bevoorrecht om samen te werken met Brooks, die ons hebben uitgedaagd met een pragmatische maar evolutionaire prestatie in dit enorm competitieve landschap. Hoe we sales genereren zal even belangrijk zijn als hoe en waar we het merk promoten en bedrijfsresultaten meten. Onze benoeming weerspiegelt een unieke kans om de strategie te buigen tegen de categorienorm in naarmate de wereld leert te leven met Covid en wat dat betekent voor ons algemene fysieke en mentale welzijn. De visie die we hebben geformuleerd, vertegenwoordigt een stapsgewijze verandering in hun targeting, channel mix, kwalitatieve en kwantitatieve campagnemeting en cross-channel attributie. Brooks positioneert zich met trots als "Running on Science", net als wij, wat onze gezamenlijke aanpak van zakendoen versterkt”.
 

Media

Marketing

Economisch