Budbee werkt aan PR met Ovide Agency
04-02-2021 (15:03) - Bureaus
Het snelgroeiende Zweedse logtechbedrijf Budbee is met Ovide Agency aan de slag gegaan voor de PR-campagne in Nederland. Na een eerste project aan het einde van 2020 gaan Budbee en Ovide nu een lange termijn samenwerking aan om de groeiambities van het bedrijf in Nederland ondersteunen.
Budbee wil eind 2021 volledig fossielvrij bezorgen door innovatieve technologie. De last-mile delivery speler is inmiddels marktleider in Scandinavië en maakt in korte tijd een enorm snelle groei door in Nederland. Recent maakte Budbee nog een nieuwe kapitaalinjectie van 52 miljoen euro bekend voor internationale expansie en verbetering van de technologie en processen. Eerder verwelkomde het PR-bureau al klanten als Netflix, Swapfiets en Thuisbezorgd.nl.
No-nonsense
“Nederland is voor ons een belangrijke markt met enorm groeipotentieel. Met Ovide hebben we de perfecte partner gevonden om voor resultaat te gaan en onze ambities waar te maken,” zegt Simon Strindberg, CMO bij Budbee. “Onze keuze is daarbij op Ovide Agency gevallen vanwege hun no-nonsense aanpak en bewezen kennis en ervaring met snelgroeiende tech bedrijven.”
Vertrouwen
“Door onze ervaring met innovatieve en snelgroeiende techbedrijven ben ik ervan overtuigd dat we van toegevoegde waarde zullen zijn voor Budbee,” aldus Gijs Moonen, mede-oprichter van Ovide Agency. “Ik ben er ook erg trots op dat Budbee het vertrouwen in ons nu omzet in een lange termijn samenwerking. Budbee voegt een innovatieve oplossing toe aan de traditionele markt van pakketbezorging en we hebben heel veel zin om ze te helpen met hun ambitieuze plannen.”