Burst achter platform Scandinavisch kindervoedingsmerk

22-11-2016 (16:37) - Bureaus

Burst heeft in samenwerking met de Zweedse brand innovation company Pond, het internationale platform voor Semper uitgerold, 24 sites in 5 markten. Dit platform is zowel B2B als B2C gefocust. Semper heeft alle digitale kanalen gecentraliseerd en dezelfde experience voor alle markten gecreëerd.


Semper is een kindervoedingmerk dat al 70 jaar kindervoeding produceert. Het van origine Zweedse bedrijf is inmiddels gevestigd in meerdere landen. Alle lokale websites draaien op hetzelfde basis platform, wat Semper in staat stelt de om kosten te besparen, een consequenter merkbeeld te presenteren en centraal data te ontsluiten en opslaan.


Op het business to business platform is wetenschappelijke informatie over de kindervoeding terug te vinden voor Medisch professionals. Een belangrijk speerpunt voor Semper.


Op het business to consumer platform kunnen consumenten in contact komen met voedingsdeskundige specialisten van Semper.


'Semper vindt het belangrijk met haar doelgroep in contact te zijn en te blijven', aldus Jeroen van den Berg (Head of Production, Burst). Door hun platform te centraliseren en echt de gebruiker centraal te stellen, hebben we een enorme efficiency slag kunnen slaan. Met de verkregen data stellen wij Semper nog beter in staat het contact met hun gebruiker te onderhouden, door de data echt om te zetten in acties.” 

 

 


Media

Marketing

Economisch