De Rooij (Euro RSCG 4D) panellid in New York
04-12-2009 (09:55) - Bureaus
De GrandJury van de 200ste New York Festival Innovative Advertising Awards heeft Bram de Rooij, Creative Director bij EURO RSCG 4D Amsterdam, gevraagd plaats te nemen in het 2010 panel. Het festival selecteert haar Grand Jury leden op basis van aanbevelingen van beroepsgenoten wat de standaard voor de competitie hoog houdt en de industry experts de mogelijk geeft het stokje door te geven. Alle toekomstige New York Festivals Grand Jury leden moeten genomineerd worden door minimaal drie eerdere leden en moeten ten minste de titel Creative Director hebben.
Sinds 2002 is de Rooij een drijvende kracht op creatief gebied bij Euro RSCG 4D. Hij heeft verscheidene campagnes gecreëerd waaronder onder meer Kraft Carte Noire’s ‘Une déclaration nommée désir’, Volvo’s ‘The Hunt’, ‘XC60: From Sweden with Love’, en ‘RUSH: An Interactive Adventure’. Zijn uitgebreide ervaring zal van waarde zijn voor de 2010 GrandJury. De resultaten van de 16de editie van de New York Innovative Awards zullen in April 2010 aangekondigd worden.