Deepr ingeschakeld voor content marketing T-Mobile

07-07-2016 (13:06) - Bureaus

T-Mobile heeft Deepr gekozen om zijn pr- en content marketing te gaan verzorgen. Naast het verbreden van het pers- en influencer-netwerk, moet Deepr onderstewuning bieden bij campagne- en merkpositionering.  
 
Erwin Zijlstra, Directeur Corporate Communicatie: ‘We zijn blij dat we in Deepr een partner hebben gevonden die ons helpt bij het maken van strategische plannen op het gebied van communicatie, pr en contentmarketing en ons ondersteunt bij de dagelijkse uitvoering. Het is de combinatie van creatie van relevante content en het vinden van de juiste kanalen om die content onder de aandacht te brengen die Deepr aantrekkelijk maakt om mee te werken.’
 
Het T-Mobile-team bij Deepr bestaat uit adviseurs Renée Rijken, Valentijn Bouman en Christine Verspui. Creatief directeur van Deepr, Willemijn Vader, is eindverantwoordelijk voor het account.
 

Media

Marketing

Economisch