Design Bridge ontwerpt verpakking Lessini

29-04-2009 (09:35) - Bureaus

In opdracht van H.J. Heinz heeft international branding agency Design Bridge een nieuw verpakkingsconcept ontwikkeld voor Lessini. Lessini is het merk achter een range bijzondere Light siropen en light fruitdranken en wordt nu als individueel merk, los van Roosvicee op de markt gebracht.

Volledig herboren gaat het eigenzinnige Lessini Light op zoek naar de optimistisch ingestelde vrouw die midden in het leven staat en bewust keuzes maakt ten aanzien van wat ze drinkt. Haar persoonlijkheid vormde het uitgangspunt voor het concept en Design Bridge creëerde een verpakking die helder wit van kleur is met eigenzinnige smaakomschrijvingen, een opvallend lettertype en fruit dat het water in de mond doet lopen. En dat alles vormgegeven op een wijze die anders is dan wat er doorsnee in dit segment gebeurt.

Design Bridge ontwikkelde de nieuwe verpakkingen voor de Lessini light siropen lijn bestaande uit de klassiekers Cactroen (Cactus-Citroen), Framberry (Framboos-Cranberry) en Mangloen (Mango-Lemon-Meloen). Daarnaast wordt de collectie uitgebreid met Sinabei (Aardbei – Bloedsinaasappel) en een wisselende reeks Limiditions die in een beperkte oplage verkrijgbaar zijn. Design Bridge ontwierp eveneens de compleet nieuwe serie fruitdranken. Stuk voor stuk luisteren deze ook naar spannende namen. Zo zijn daar Bertroen (Bergamot – Citroen), Gualoen (Guanabana – Watermeloen) en Manpaya (Mango – Papaya).


Media

Marketing

Economisch