Digital Agency Group zet volgende stap in strategisch groeiplan
04-07-2016 (05:00) - Bureaus
Na de recente overname van RLVNT kondigt Digital Agency Group nu de komst aan van Boudewijn van Ewijk als Chief Technology Officer. Hij treedt per 1 augustus toe tot de directie. 'Door het toenemende aanbod in technologie en groeiende behoefte aan klantzijde, is het en logische strategische keuze om het directieteam uit te breiden met een Chief Technology Officer.'
Boudewijn van Ewijk heeft veel ervaring opgedaan in e-commerce en digital media. Eerst bij diverse grote retail en corporate organisaties (Telfort, UPC, Mycom) en de laatste vijf jaar als ondernemer en initiatiefnemer van MediaScience.
snelgroeiende organisatie
De Digital Agency Group is een snelgroeiende organisatie met een groep gespecialiseerde digitale bedrijven in digitale media en creatie, waaronder The online company, Qban online communicatie, ClickDistrict en RLVNT. Binnen de Digital Agency Group krijgt technologie een steeds prominentere rol voor optimale toepassing van digitale mediacampagnes en creatie. Door het toenemende aanbod in technologie en groeiende behoefte aan klantzijde, is het voor de Digital Agency Group een logische strategische keuze om het directieteam uit te breiden met een Chief Technology Officer.
.png)
De Digital Agency Group is een snelgroeiende organisatie met een groep gespecialiseerde digitale bedrijven in digitale media en creatie, waaronder The online company, Qban online communicatie, ClickDistrict en RLVNT. Binnen de Digital Agency Group krijgt technologie een steeds prominentere rol voor optimale toepassing van digitale mediacampagnes en creatie. Door het toenemende aanbod in technologie en groeiende behoefte aan klantzijde, is het voor de Digital Agency Group een logische strategische keuze om het directieteam uit te breiden met een Chief Technology Officer.
.png)
energie
Boudewijn van Ewijk: 'Ik kijk ernaar uit om bij de Digital Agency Group mijn visie op programmatic, data entechnologische ontwikkelingen toe te passen. De professionaliteit en het ondernemerschap geven mij enorm veel energie en vertrouwen om onze gezamenlijke ambitie te realiseren en de Digital Agency Group verder uit te bouwen.'
strategisch groeiplan

Erik van Laar, founding partner Digital Agency Group: 'We zijn ontzettend blij en trots dat Boudewijn heeft gekozen voor de Digital Agency Group en ons team komt versterken. We hebben veel vertrouwen dat Boudewijn een grote bijdrage gaat leveren aan ons strategisch groeiplan en verdere doorontwikkeling als onafhankelijk digitaal bureau.'
70 mediaspecialisten
Met vestigingen in Alphen aan den Rijn en Amsterdam, werkt de Digital Agency Group met in totaal 70 digitale mediaspecialisten voor toonaangevende opdrachtgevers zoals KPN, Telfort, Media Markt, HP, Hema, Goede Doelen Loterij, FBTO, Zilverenkruis en Philips.