Dijksman Communicatie aan de slag voor Lexus
22-02-2016 (09:07) - Bureaus
PR/Communicatiebureau Dijksman Communicatie werkt samen met de PR afdeling van Louwman & Parqui voor de lancering van de Lexus RX. Acteur Jude Law is het gezicht van de ‘Life RX’ campagne.
Met deze campagne sluit Lexus aan op de wens van de moderne klant die luxe wil ervaren. Jude Law laat de toeschouwer plaats nemen op de bestuurderstoel en draait de rollen om, de toeschouwer wordt hoofdrolspeler en de acteur assisteert. ‘Immersive theater’ heet deze vorm van toneel, die vorige week werd gebruikt bij de perslancering in Londen. Alle aanwezige journalisten veranderden van toeschouwers in acteurs.
Een sterrencrew werkte mee, waaronder: Joshua Kane, mode ontwerper, Hamish Jenkinson, Creative Director van Old Vic Tunnels uit Londen, Simon Evans, de Performance Director achter vele Secret Cinema-klassiekers, Stephen Dobbie, de Sound en Graphic designer van de interactieve hit Punch Drunk, Joanna Scotcher, de bekroonde decor- en kostuumontwerpster van 'The Railway Children's' en Tupac Martir, Lighting Designer van onder meer het modemerk Moschino en superster Beyonce en natuurlijk Jude Law.