DubbelFrisss kiest a friend of mine voor social content en activatie

16-11-2016 (10:48) - Bureaus

Na Chocomel en Mona kiest FrieslandCampina ook voor DubbelFrisss social agency a friend of mine (part of Dept).
 

DubbelFrisss wil zich onder de noemer #denkdubbel nog sterker profileren onder jongeren. In de campagne, die is ontwikkeld door Achtung! McGarrybowen, staat de missie centraal om jongeren te helpen alle keuzes om ons heen om te buigen naar kansen. Volgens DubbelFrisss helpt daarbij eigenlijk vooral om juist niet te kiezen, want waarom kiezen als het allebei kan? De campagne is inmiddels op TV. A friend of mine vertaalt deze door naar social media.
 

het verschil
"Binnen DubbelFrisss zijn het de gave combinaties die het verschil maken. Social media zijn natuurlijk onmisbaar als het gaat om het bereiken van jongeren. A friend of mine heeft goed begrepen op welke manier we dit kunnen vertalen naar succesvolle social content en activatie," aldus Hidde Stolwijk, Community Manager, FrieslandCampina.
 
 

Media

Marketing

Economisch