Dutch Digital Agencies en Dutch Digital Design bundelen krachten

22-02-2016 (09:17) - Bureaus

Dutch Digital Agencies (DDA) en Dutch Digital Design (DDD) gaan intensief samenwerken. DDA en DDD willen het platform inzetten om de concurrentiepositie van haar ruim 100 leden ook internationaal verder te versterken.
 
Het platform werd ruim 2 jaar geleden opgericht door MediaMonks, Fabrique, TamTam, Achtung, Momkai, Code d’Azur, DDB & Tribal Amsterdam en Random Studio.

De eerste drie waren al lid van DDA, met de nieuwe samenwerking treden ook de overige 5 bureaus toe tot DDA. Het totaal aantal leden van de DDA komt hiermee op meer dan 100 digitale bureaus.

war on talent
Adjan Kodde (Dutch Digital Agencies): 'Wij zijn enorm blij dat we deze ‘Task Force’ aan onze organisatie kunnen toevoegen. Met name op de thema’s ‘internationalisering’ en ‘War on Talent’ is Dutch Digital Design een belangrijk onderwerp. Door de samenvoeging kunnen de initiatieven nog beter op elkaar worden afgestemd waardoor het effect sterker wordt.'

internationale ambities 
Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design): 'We hadden al vaker samengewerkt met DDA en Annemieke Deering en dat is ons erg goed bevallen. Om de volgende stap te kunnen zetten vonden we het interessant om de krachten van ons initiatief met die van DDA te bundelen, ook gelet op onze internationale ambities. Samen gaan we onze bureaus en het beste werk in binnen- en buitenland beter op de kaart zetten.’ 

Media

Marketing

Economisch