Effie lanceert Effie Onderzoek Check

13-06-2016 (09:30) - Bureaus

Effie Nederland lanceert de Effie Onderzoek Check, dienend als een vraagbaak voor inzenders. Inzenders kunnen tijdens het proces van het inzenden een gratis consult aanvragen over het onderzoeksgedeelte. Het initiatief is in samenwerking met de MOA. 

 
gratis consult
Terugkijkend naar alle inzendingen in de afgelopen jaren, blijkt dat de resultaten niet altijd op de meest optimale manier worden gebruikt bij het schrijven van een Effie case. Om hierbij een hulpmiddel te bieden is, in samenwerking met MOA, de Effie Onderzoek Check in het leven geroepen. Bureaus en/of adverteerders kunnen tijdens het inzendproces een gratis consult aanvragen over het onderzoek inhoudelijke deel. Zo kunnen inzenders de komende periode hun case extra kracht meegeven via het advies van de onderzoekers van de Effie Onderzoek Check. 
 
De onderzoekers binnen de Effie Onderzoek Check hebben geen relatie met de Jury’s van de Effies, maar hebben als doel om samen met de inzenders te bouwen aan de beste onderzoekbewijzen van de case om de winkans op een Effie Award verder te vergroten. 
 
Het Effie Onderzoek Checkpanel bestaat uit een drietal ervaren onderzoekers die lid zijn van de MOA: Jochem Reinders Folmer (Raphaels), Annelies Bitang (Ipsos) en Stephan van Velthoven (Team Vier). 
 
Alle cases dienen uiterlijk 16 september 2016 bij de Effie Organisatie binnen te zijn. Voor meer informatie kijk op: http://www.effie.nl/deelname-effie-awards/effie-onderzoek-check
 

Media

Marketing

Economisch