Etcetera en JCDecaux organiseren Out of Home House Party

17-11-2016 (13:31) - Bureaus

Een House Party, maar dan buiten. Het lukte Etcetera en JCDecaux om uitgaanspubliek op het Rembrandtplein te laten losgaan, voor de House Party Campagne van Essent.
 
Voor deze campagne ontwikkelden Etcetera en JCDecaux een ‘dansende’ mupi. De mupi beweegt 360 graden mee op de maat van de housemuziek en spuwt rook uit. Dit alles onder begeleiding van beats en stroboscoopeffecten. De mupi werd afgelopen weekend geplaatst op het Rembrandtplein in Amsterdam. 
 
De ‘house’ mupi is de start van de Essent House Party campagne, waarin tijdelijk een groot aantal speciale aanbiedingen in de etalage staan met het thema Tijdelijk elk house in Nederland vol voordeel. 
 
credits
Bureau: Etcetera
Creatie:  Michiel Otting, Maarten Reynen 
Campagne producer: Roel Grijspaardt
Technische realisatie: JCDecaux (Marc van Amerongen)
 

Media

Marketing

Economisch