Fisherman’s Friend in zee met Partout en Fama Volat

13-03-2016 (21:05) - Bureaus

Fisherman’s Friend gaat na een korte selectieprocedure de samenwerking aan met het Eindhovense bureau Partout digital native agency. Vanaf 1 april gaat de samenwerking van start.
 
Naast het uitrollen van een digitaal sampling concept dat campagnematig ingezet gaat worden, zal Partout zich ook buigen over de content creatie op social media. Om het digitale concept sterk neer te zetten, maakt Partout gebruik van de expertise van Fama Volat op het gebied van creatieve copywriting.
 
'Door deze nieuwe, kwalitatieve manier van sampling hopen wij nieuwe gebruikers aan te trekken en veel te leren over de huidige Fisherman’s Friend gebruiker', zegt Mirjam Hectors, product manager Fisherman’s Friend.
 
Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a.: 'Een uitgedeeld sample is geen eindpunt maar juist het startpunt van een relatie tussen consument en merk. Met social sampling controleren we waar samples terecht komen via gerichte targetting en zorgen we ervoor dat samples vervolgens door vrienden aan elkaar uitgedeeld worden. De communicatie verandert hierdoor van B2C naar C2C en is daardoor kwalitatief en persoonlijk. Je bent toch geneigd meer aan te nemen van iemand die je kent.'
 

Media

Marketing

Economisch