FOUR creating helpt Parentix met 'lastige boodschap'
11-11-2016 (13:08) - Bureaus
Het Amsterdamse techbedrijf Parentix heeft online videoproducent FOUR creating gevraagd voor hun B2B- en B2C-communicatie.
Parentix voorziet klanten en partners van zakelijke software in de cloud op laptop, tablet en mobiel. Door samen te werken met FOUR creating, hoopt het bedrijf haar cloud diensten voor een groter publiek begrijpelijk te maken.
lastig
Laura Bakker, marketing manager bij Parentix: 'Het blijft het lastig om de vrij technische boodschap aantrekkelijk over te brengen. Daar biedt videomarketing ons de kans om ons merkverhaal te versterken en ons als technisch partner in de branche te positioneren. Juist op een niet-commerciële manier proberen wij dit te doen voor zowel onze klanten en onze partners.’
tech-savvy
‘Dat geeft ons als videomakers speelruimte om creatieve branded content te bedenken’, zegt Ben Balvers, marketing manager FOUR creating. ‘Het Parentix-publiek is over het algemeen tech-savvy, waarvoor wij vlotte content kunnen produceren.’