Gospooky maakt zich op voor internationale uitbreiding

08-02-2022 (11:19) - Bureaus

Social technology agency Gospooky voegt twee nieuwe aanwinsten toe aan het managementteam. De uitbreiding is onderdeel van de internationale groeistrategie, met concrete plannen om nog dit jaar voet aan wal te zetten in de VS. Om deze internationale ambities financieel en commercieel in goede banen te leiden zijn experts Marcel Faber (Chief Financial Officer) en Pedram Shadbash (Commercial Director) aangetrokken.
 
Sinds de oprichting van Gospooky in 2016 is de snelheid waarmee de wereld van social media verandert exponentieel toegenomen. Met dezelfde snelheid is Gospooky uitgegroeid tot een sterk team van honderd digital experts, werkend op het snijvlak van creativiteit en technologie en met een sterke focus op Augmented Reality (AR). Het team heeft één gezamenlijke missie: toonaangevende, internationale klanten zoals Amazon, JBL, Snap Inc., G-Star en Gorillas in de voorhoede van social media te houden.
 
Mariette Huber, Chief Growth Officer: "Gospooky is enorm gegroeid de afgelopen jaren en we zijn klaar voor de volgende stap: internationale uitbreiding. Met het openen van een tweede kantoor in de VS versterken we onze internationale positie en vergroten we de mogelijkheden om nieuwe global klanten en partnerships te bedienen. Met experts Marcel en Pedram halen we een bak aan ervaring in huis die helpt om onze ambities en doelen nog beter en sneller te realiseren."
 

Versterking op wereldniveau

Het afgelopen decennium was Marcel Faber werkzaam als CFO bij snel groeiende tech agencies. Voor onder andere MediaMonks en diverse tech startups leidde hij succesvolle financiële en ondersteunende teams, en was hij als CFO verantwoordelijk voor het opzetten van meerdere internationale kantoren. Pedram Shadbash was bij Online Company jarenlang verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de internationaal opererende performance marketing agency. Als managing director speelde hij een sleutelrol in de aansturing van digitale acceleratie programma's voor A-merken. Marcel en Pedram krijgen binnen het managementteam de taak om het bedrijf naar de volgende fase van groei te brengen.

Media

Marketing

Economisch