Heineken verlengt samenwerking Kobalt
02-03-2009 (10:22) - Bureaus
Heineken heeft besloten om de samenwerking met Kobalt te verlengen tot 2011. De keuze tot voortzetting van de samenwerking is ingegeven door de expertise van Kobalt ten aanzien van geïntegreerde communicatieplanning en optimale return-on-investment.
Directeur Marketing Heineken Nederland Herwin van den Berg: 'Kobalt is een sterke partner. Ze kennen het bedrijf Heineken en onze merken. Daarnaast ontwikkelt Kobalt zich goed. Bijvoorbeeld als je kijkt naar initiatieven als twist voor het opbouwen van kennis in nieuwe media. Daar investeren ze in. Dat zijn voor Heineken belangrijke signalen. Juist met de huidige hectische ontwikkelingen in het medialandschap is het belangrijk met een vertrouwde en stabiele partij te werken.'
Kobalt is verheugd over het gestelde vertrouwen. 'Kobalt heeft door de jarenlange samenwerking een dedicated team met een schat aan kennis over Heineken én de bierbranche. Samen met een adverteerder als Heineken zijn wij in staat om ons te blijven vernieuwen met betrekking tot integrale communicatie.' Aldus Marceline Beijer, CEO Kobalt.
Kobalt
Kobalt is een onafhankelijk Nederlands mediabureau voor adverteerders. Als resultaatbureau voor adverteerders adviseert Kobalt op het snijvlak van merk- en mediastrategie, koopt media in en handelt mediaplaatsingen, grafimedia- en direct (non) mailopdrachten af.