Lidmaatschap branche-organisatie geen 'make or break'

18-11-2016 (10:35) - Bureaus

Moet je als bureau lid zijn van een branche organisatie? Nou, eigenlijk maakt het de opdrachtgever niet zo bar veel meer uit. Oftewel het is geen ‘make or break’. Maar liefst 42 procent van de marketeers die in de 22e editie van het Bureau Flanttevredenhiedsonderzoek aan het woord wordt gelaten, vindt een lidmaatschap niet nodig.


Niet meer dan 19 procent van de opdrachtgevers zegt aan een lidmaatschap waarde te hechten. 42 Procent van de opdrachtgevers zegt het lidmaatschap van een brancheorganisatie niet nodig te vinden. 37 procent weet het niet en 3 procent heeft geen mening. 
 

Dit is één van de uitkomsten van het Fonk Bureau Klanttevredenheidsonderzoek 2016, waarvoor Multiscope het veldwerk heeft verricht. De resultaten van het onderzoek verschijnen in december intergraal in het Red Alert 2016.
 

early bird aanbieding Red Alert 2016
De printuitgave van het Fonk Red Alert 2016 is voor early birds nu te bestellen voor € 9,95 in plaats van €17,50. Of kies voor €5,25 alleen de digitale editie met heel veel extra's. Wie dubbel slim is, kiest voor dubbel voordeel en opteert voor €12,50 voor de printuitgave inclusief digitale editie, mèt veel relevante bureaupresentaties uit de Top 50 Bureaus 2016.

Grijp je kans en reserveer hier de jaaruitgave Fonk Red Alert 2016 met ruim 10 euro korting.

 

 

Media

Marketing

Economisch