LikeFriends: 'Ons werk wordt breder inzetbaar'
31-01-2016 (21:41) - Bureaus
LikeFriends breidt haar team uit met vier nieuwe mensen: Sheldon Bont en Jelena Vukas versterken het creatieve team terwijl Manos Magoulas en Martijn Ros zich richten op account en strategie. 'We groeien steeds meer naar de rol als creatief en strategisch partner voor merken.'
Stef de Jong, LikeFriends: 'We groeien steeds meer naar de rol als creatief en strategisch partner voor merken. De komst van dit internationale team is een eerste stap in het bereiken van deze ambitie. Ons vertrekpunt blijft digital, maar ons werk zal met dit team nog breder inzetbaar worden.'
Sheldon Bont: Canadees pakte Sheldon zijn backpack, om een jaartje Europe te verkennen. Een decennia en een aantal paspoorten later heeft hij gewerkt als CD en ECD bij bureaus als XXS, Y&R Amsterdam, Noise en Being There voor klanten zoals Netflix, C1000, Activia en Amstel. Tijdens zijn reis heeft hij souvenirs opgehaald in Cannes bij de D&DA, The One Club, New York Festivals, Esprix en Clio.
Begin 2016 start Sheldon bij LikeFriends waar hij als ECD de verantwoordelijkheid van de creatieve output van het bureau op zich neemt.
Jelena Vukas is geboren in Kroatië en wereldwijd opgevoed. Ze werkte voor toonaangevende bureaus als R/GA, Y&R Sydney, AKQA and Amsterdam Worldwide in Amsterdam, Sydney en Auckland waar haar werk waardering kreeg van klanten, consumenten en zelf een aantal award shows.
Bij LikeFRrends start Jelena als Conceptual Copywriter.
Manos Magoulas weet nog steeds niet waarom hij het warme Griekenland ooit heeft ingeruild voor het 'zonnige' Amsterdam, maar hij heeft zijn sporen als Account Director verdiend bij bureaus als Y & R, Ogilvy en Blast Radius waar hij verschillende nationale en internationale accounts beheerde.
Manos is eind 2015 bij LikeFriends gestart als Senior Account Director.
Martijn Ros is de Nederlandse wereldreiziger van het team. Na zijn werk bij Checkit/iProspect startte hij in 2008 zijn eigen bureau waar hij digital in het DNA van merken integreerde. In 2012 vertrok hij naar Bugaboo waar hij verantwoordelijk werd voor de wereldwijde digitale marketing van het Nederlandse mobiliteit merk. In zijn laatste positie bij Bugaboo stuurde hij de strategische marketing activiteiten van Bugaboo in de Asia-Pacific regio aan.
Martijn start binnenkort bij LikeFriends. Naast het drukken van zijn stempel op het design van het nieuwe kantoor aan de Veemarkt, werkt hij met klanten op strategische vragen en wordt hij verantwoordelijk voor de LikeFriends innovatie projecten.