Lowe@Alfred wordt MullenLowe Alfred
01-02-2016 (18:07) - Bureaus
Als gevolg van de fusie tussen IPG Mullen in de Verenigde Staten en het Lowe & Partners netwerk in mei 2015, is de wereldwijde MullenLowe corporate identity gepresenteerd. Daarmee heten alle Lowe bureaus voortaan MullenLowe, verspreid over 65 landen en 90 kantoren. En dus heet Lowe@Alfred voortaan MullenLowe Alfred.
'De fusie tussen Mullen en Lowe is op z’n minst gezegd spannend. Hier komen twee bureaus samen met een trackrecord als het aankomt op big ideas en great executions. Twee bureaus die ongegeneerd van reclame houden', zo meldt het persbericht vanhet kersverse MullenLowe Alfred.
management
Het management van MullenLowe Alfred blijft in handen van Marcel van Wing (Managing Director), Aad Kuijper (Executive Creative Director) en Sanne Tolsma (International Business Director). Jan-Willem Smits en Maxim van Rijs krijgen de creatieve leiding als International Creative Directors. Smits en Van Rijs werken al zes jaar als senior creatief team voor Alfred International.
De nieuwe visuele identiteit van MullenLowe, een octopus met bokshandschoenen, staat symbool voor de 'veelzijdigheid en kracht' die het MullenLowe netwerk wil bieden.